Nabízíme vám spojovací materiál balený do ZIP sáčků, včetně dodávky stojanů. Zboží můžete objednávat na centrále Loukov. Nabídnuté prodejní ceny jsou doporučené ceny pro další prodej, nákupní ceny pro obchodníky vám sdělí pracovníci na centrále Loukov.
CO KONKRÉTNĚ OBDRŽÍTE?
Sortiment spojovacího materiálu dle Vašeho výběru po 10 sáčcích.
Slevu 10% z velkoobchodní ceny. Cena včetně dopravy zboží.
Prodejní stojan s poplatkem , včetně dopravy zdarma. Rozměry stojanu š. v. h. 0,65 x 1,8 x 0,45m, počet pozic 140, barvy modrá nebo bílá.
Přehledný seznam rozmístění (obdržíte spolu s dodávkou zboží), podle kterého je snadné zboží rychle rozmístit na stojan a začít s prodejem…
OSTATNÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE
Dodací podmínky – kompletní přehled a informace
Dodávané stojany – lze vybírat ze dvou velikostí popř. na přání…
Jedná se o malá balení spojovacího materiálu v rychlozavíracích „ZIP“ sáčcích, opatřená přehlednou etiketou s popisem, vyobrazením a čárovým kódem. Tato balení s přiměřeným počtem ks a cenou, dle sortimentu, kolem 5–15 Kč jsou určena k přímému prodeji zákazníkovi a tvoří konkurenceschopný a pohodlný systém prodeje.
Naším cílem je poskytnout jednoduchou a pohodlnou alternativu k pracnému a prostorově náročnému systému ručního počítání či rozvažování. Takto se daří rozšířit sortiment spojovacího materiálu i do provozoven, které se na něj přímo nespecializují. A co Vaši zákazníci, kteří uvidí prodejní stojan u Vás v prodejně?
V lednu 2010 jsme již překročili číslo 350 prodejních stojanů a těší nás, že zájem trvá i v době, kdy kvůli krizi každý zvažuje jakoukoli investici. Z pokračující dobré prodejnosti tohoto zboží je vidět, že krize se téměř nepromítá do prodeje v cílové skupině drobných kutilů a řemeslníků. Počet jednotlivých balení, která jsme dodali na trh v ČR, jdou již do milionů. Považujeme za pozitivní fakt, že tento systém již vešel do všeobecného povědomí kupujících.
Převážně prodejny stavebnin, nářadí, elektronářadí, autopotřeb apod. Obecně v těchto provozovnách tvoří prodej spojovacího materiálu přirozené doplnění sortimentu a vykazuje dobrou prodejnost (můžeme to posoudit podle vysoké frekvence doobjednávek našich zákazníků). Ještě více nás těší, že na tento systém prodeje přechází i některé prodejny železářství a průmyslového zboží, pro které je toto daleko pohodlnější než ruční počítání či rozvažování.
Pokud nějaká firma prezentuje své vlastní výrobky, popř. jako v tomto případě celý systém prodeje, lze očekávat samá „nej“ a klady. Proto má zákazník ztíženou roli v tom, že musí informace vyhodnotit a případná „proti“ si domyslet… Přičemž každý výrobek popř. systém má svá pro a proti a ten, kdo je uvádí na trh, je samozřejmě zná, jen bohužel většinou prezentuje jen to pozitivní. Chceme Vám v tomto usnadnit rozhodování a proto uvádíme, kromě (nesporných) kladů i zápory nebo spíše okolnosti, kdy je lepší použít systém prodeje formou klasického rozvažování.