Objednávky (i poptávky) je možné zasílat
poštou (Loukov 60, 294 11 Loukov u Mnichova Hradiště)
faxem (326 789 106)
pomocí e-mailu (obchod@vrabecavrabec.cz)
případně telefonicky
Objednávka musí obsahovat následující identifikaci kupujícího:
název firmy
adresu dodací
adresu fakturační
IČO
DIČ
kontaktní osobu a telefon
bankovní spojení (název banky a číslo účtu)
Identifikace zboží musí obsahovat:
označení podle norem ČSN, DIN, ISO nebo číslo výkresu
rozměr
množství v ks
Identifikace dodávky musí obsahovat:
termín dodání
způsob dodání
popř. další požadavky (atest, prohlášení o shodě, požadavek na druh a sílu povrchové úpravy apod.)
Při prvním kontaktu od Vás požadujeme buď kopii výpisu z obchodního rejstříku nebo živnostenského listu a kopii registrace jako plátce DPH.
Objednávka – návrh kupní smlouvy se standardně nepotvrzuje, potvrzujeme pouze v případě, že si to zákazník výslovně přeje.
Standardně je ceníkové zboží dodáno do 48 hodin od objednání.
Způsob balení je dán především druhem spojovacího materiálu (krabice, svazek, sáček apod.). Nejčastěji je to papírová krabice označená štítkem s uvedením normy, rozměru, počtu kusů, zobrazením zboží a čárovým kódem od výrobce nebo od nás.
Počty kusů v balení, které udáváme v ceníku, jsou do vyprodání starých zásob pouze orientační!
Ceny uvedené v tomto ceníku jsou garantovány po dobu jeho platnosti. Pokud nastanou zcela zásadní makroekonomické změny na světových trzích, popřípadě budou-li zcela zásadně navýšeny ceny našimi dodavateli, v takovém případě dojde k vydání nového ceníku.
V individuálních případech je možnost dohody o poskytnutí dalších slev. Tyto slevy se však vztahují pouze na celá balení!
Pro dodávky v hodnotě nad 5 000 Kč bez DPH je doprava zdarma, u ostatních jsou náklady na dopravu připočítávány k ceně zboží. Doprava je zajišťována poštou, vlakovou poštou nebo vybranými dopravci podle určení naší firmou.
Cena dopravy:
1 balík 50 Kg – 150 Kč
1 svazek závitových tyčí – 350 Kč / zasíláno balíkovou přepravou
1 paleta – dle váhy a vzdálenosti, na vyžádání cenu sdělíme
Na vyžádání zajišťujeme bezplatný svoz vratných palet.
Odesláním zboží na dobírku, odesláním zboží s fakturou nebo předáním zboží proti zaplacení v našem skladu.
Naše firma zůstává majitelem zboží až do jeho úplného zaplacení a vyhrazuje si v případě nezaplacení právo odebrat zboží zpět.
Reklamace na dodané množství a zjevné vady zboží lze uplatňovat do 14 dnů od převzetí zásilky kupujícím. Na skryté vady zboží potom ve lhůtě dle platného zákona. Reklamaci je třeba uplatnit písemnou formou.
Reklamační řád a Reklamační protokol pro maloobchodní síť prodejen, najdete na stránce Dokumentace ke zboží v sekci Ke stažení
Při osobním odběru ve velkoobchodním skladu v Loukově neregistrovaným zákazníkům (bez živnostenského listu) bude připočítána přirážka ve výši 30%.
Pracovní doba pro výdej zboží i vyřízení obchodních záležitostí:pondělí až pátek 6:00 – 14:30