Jsme firmou zaměřenou na obchod spojovacím materiálem. Ve snaze trvale uspokojovat požadavky našich zákazníků na kvalitu produktů i služeb a ve snaze ochránit životní prostředí i zdraví zaměstnanců budujeme efektivní integrovaný systém řízení s uplatněním zásad moderního managementu a oborových mezinárodních norem:
ČSN EN ISO 9001:2016
(systém managementu kvality – QMS)
ČSN EN ISO 14001:2016
(systém managementu životního prostředí – EMS)
ČSN ISO 45001:2018
(systém managementu bezpečnosti – SMS)
Naším cílem je poskytovat zákazníkům zboží a služby v kvalitě založené na komplexních a stále se rozvíjejících znalostech a tím vybudovat prostředí pro trvalou důvěru a rozvoj.
Při naplňování tohoto motta se soustřeďujeme na následující oblasti:
Přijali jsme proto politiku s mottem:
„Jsme tu pro své zákazníky!“
1. Integrovaný systém řízení respektující mezinárodní normy
Vycházíme z toho, že integrovaný systém řízení, který respektuje mezinárodně uznávané standardy, je základem neustálého zlepšování všech procesů, hospodářského růstu a zlepšování firemního profilu.
V rámci managementu řídíme svůj firemní kontext s vazbou na zainteresované strany a řídíme svá rizika jako nepřetržitý proces.
Zlepšování systému managementu společnosti považujeme za nepřetržitý proces. Odstraněny musí být nejen chyby, ale i jejich příčiny.
Aktivně zavádíme zásady integrovaného systému řízení do všech externích vztahů majících vliv na kvalitu, environment i bezpečnost, tj. do vztahů se zákazníky, dodavateli, zaměstnanci a státními orgány.
2. Právní a etický základ všech aktivit společnosti
Přijímáme závazek, že všechny aktivity společnosti probíhají v souladu s platnými právními normami.
K ochraně životního prostředí a ochraně životů a zdraví zaměstnanců i externistů přistupujeme eticky a provádíme opatření i nad rámec závazné legislativy.
3. Zlepšování kvality výrobků a služeb
Kvalita v našem pojetí zahrnuje technickou úroveň zboží včetně obalů, úroveň služeb spojených se zbožím, kvalitní komunikaci se zúčastněnými stranami, předvídání budoucích potřeb zákazníků a dlouhodobou udržitelnost všech výše uvedených složek.
Řídíme všechny firemní činnosti tak, aby bylo splněno každé reálné specifické přání a očekávání zákazníků.
Problémy a požadavky zákazníků řešíme rychle, vstřícně a s ohledem na potřeby zákazníků a k jejich maximální spokojenosti.
4. Odpovědný vztah k životnímu prostředí
Zavádíme pouze logistické technologie s minimálním dopadem na životní prostředí. Dopady nových technologií hodnotíme ještě před rozhodnutím o jejich realizaci.
Na trh a k dalšímu zpracování zavádíme pouze takové zboží, u kterého je vyřešeno šetrné použití ve vztahu k životnímu prostředí – při skladování, při užívání i likvidaci.
Trvale hledáme možnosti snižování spotřeby energií a vstupujících materiálů.
Řídíme množství nebezpečných látek a v součinnosti s dodavateli řešíme množství a druhy odpadů.
Důslednou prevencí předcházíme haváriím a situacím, jejichž důsledky by mohly mít negativní dopad na životní prostředí.
5. Odpovědný vztah k životům a zdraví zaměstnanců i návštěvníků firmy
Zlepšujeme pracovní prostředí a hygienu práce. Hodnotíme bezpečnostní rizika všech činností a pracovišť a problémy odstraňujeme podle jejich naléhavosti. rizikovosti
Zavádíme technologie s minimálním dopadem na zdraví zaměstnanců i externistů.
Systematicky sledujeme a vyhodnocujeme potenciální i skutečnou úrazovost a na základě vyhodnocení přijímáme nápravná a preventivní opatření.
Vyžadujeme od svých partnerů dokumentované záruky říká se tomu hodnocení rizik, že při jejich činnosti v areálu naší firmy i mimo něj neohrozí životy a zdraví našich zaměstnanců.
Základem pro zvyšování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci je obousměrná komunikace mezi vedením a zaměstnanci, která je otevřená a dokumentovaná. Týká se jak plánů do budoucna v BOZP, tak řešení nastalých problémů.
Pravidelně zajišťujeme lékařské prohlídky zaměstnanců u pracovně smluvního lékaře podle schválené kategorizace práce krajskou hygienickou stanicí.
Zaměstnavatel pravidelně zajišťuje školení PO – BOZP a odborná školení.
6. Vzdělávání a komunikace
K prodávanému zboží poskytujeme zákazníkům potřebné informace.
Vzděláváme a motivujeme zaměstnance k provádění činností způsobem odpovědným k životům, zdraví a životnímu prostředí.
Otevřeně komunikujeme se zaměstnanci, veřejností a ostatními zainteresovanými stranami v záležitosti životního prostředí a bezpečnosti práce. Přijímáme podněty na zlepšování prostředí a reagujeme na ně.
Různými formami ověřujeme účinnost vzdělávání a komunikace.
7. Součinnost dodavatelů materiálů a služeb
Dodavateléjsounašidůležitípartneřipřizajišťováníkvalityaochranyživotníhoipracovníhoprostředí. Dodavatelé s kvalitně zavedeným systémem řízení kvality mají přednost.
Kvalitní otevřenou komunikací, plněním všech (i nepsaných) dohod a seriozní platební politikou vytváříme prostředí důvěry mezi firmou a dodavateli.
Prosazujeme ochranu životního prostředí a environmentu u svých smluvních partnerů a upřednostňujeme partnery, kteří uplatňují stejné principy jako my.
8. Součinnost zaměstnanců
Kvalifikovaný, informovaný a motivovaný zaměstnanec je naším významným potenciálem. Pečujeme o jeho vzdělávání a informovanost.
Vedeme každého zaměstnance k tomu, aby odevzdával pouze bezvadnou práci.
Vztahy mezi jednotlivými pracovišti firmy a jednotlivými zaměstnanci jsou založeny na principu zákazník – dodavatel, to znamená, že netolerujeme ani interní nekvalitní práci.
Tato Politika firmy je prohlášením společnosti o jejích záměrech a zásadách v oblasti kvality, environmentu a bezpečnosti. Politika firmy je základem pro stanovování cílů a cílových hodnot. Zaměstnanci společnosti jsou s Firemní politikou seznamováni, přičemž odpovídají za její plnění.